ANDREAS BALOKAS

ANDREAS BALOKAS

Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

«Θα συνεχίσω να έχω άποψη, θέση και πρόταση...»

Λάβαμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω ενημερωτική επιστολή, από τον ΑΝΔΡΕΑ ΜΠΑΛΟΚΑ:

Κύριε Διευθυντά
Θα ήθελα να σας ενημερώσω, πως αρκετά προβληματισμένος, αποχώρησα την Πέμπτη 24 Ιουλίου 2008, από τον Συνδυασμό «Ενωτική Κίνηση Ωρωπού» και ως εκ τούτου και από τη δημοτική ομάδα του Δημάρχου Γιώργου Γαβριήλ.
Ήταν μια δύσκολη απόφαση, απόρροια μιας πολιτικής γραμμής με την οποία διαφωνούσα και διαφωνώ και η οποία τελικά κατάφερε να ποινικοποιήσει την πολιτική ζωή του Ωρωπού.

Ήταν απόφαση - άρνηση να δεχθώ, πως συμπολίτες μου, που έχουν προσφέρει στον τόπο μας με ανιδιοτέλεια και ορισμένοι μάλιστα επί πολλά χρόνια, έπρεπε να βρεθούν κατηγορούμενοι ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης, ουσιαστικά, για να εξυπηρετηθούν μη αποδεκτές και χρονίζουσες προσωπικές αντιπαλότητες, που πάνω από μια δεκαετία, έχουν σημαδέψει αρνητικά την ανάπτυξη στην περιοχή μας.
Είναι ενδεχόμενο όμως -και λυπάμαι- πως μη υπηρετώντας μια τέτοια πολιτική λογική, να υπάρξει παραπληροφόρηση για την απόφασή μου αυτή.  Οι συμπολίτες μου όμως γνωρίζουν, γιατί καθημερινά ζουν τα αποτελέσματά της, τα οποία μιλούν από μόνα τους και δίνουν και τη σημερινή πραγματική εικόνα στην πόλης μας.
Η παραίτησή μου αυτή, σημαίνει μόνο την ανεξαρτητοποίησή μου στο Δημοτικό Συμβούλιο και δε σημαίνει και την αποχώρησή μου από τα κοινά του Ωρωπού.
Μέσα από τη θέση που μου έδωσαν οι συμπολίτες μου, θα συνεχίσω να έχω άποψη, θέση και πρόταση, ώστε να τιμήσω, όσο μπορώ περισσότερο, την επιλογή τους στο πρόσωπό μου.
Με εκτίμηση
Ανδρέας Μπαλόκας
Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος Ωρωπού

Δεν υπάρχουν σχόλια: