ANDREAS BALOKAS

ANDREAS BALOKAS

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Αλήθειες και ψέματα για το έργο των δρόμων

Για ακόμη μια φορά η Δημοτική αρχή προσπάθησε να εντυπωσιάσει -χωρίς αντίκρισμα βέβαια- φέρνοντας πάλι αποκαταστάσεις δρόμων σε συνέχεια της περιβόητης μελέτης που είχε φέρει πριν περίπου ένα χρόνο και δεν είχε γίνει δεκτή από την πλειοψηφία των μελών του δημοτικού συμβουλίου.
Για δικαίωση της τότε απόφασης, από τη νέα μελέτη, έχουν αφαιρεθεί εννέα(9) δρόμοι και θα όφειλε να δώσει εξηγήσεις γι’ αυτό! Tα περί παλαιών αιτημάτων, που χρησιμοποιεί ως δικαιολογία, που στην πορεία του χρόνου έδωσαν λύση οι ίδιοι οι κάτοικοι, δεν είναι αποδεκτή απάντηση. Aντιθέτως, δηλώνει την επιπολαιότητα με την οποία η δημοτική αρχή αντιμετωπίζει ένα τόσο σοβαρό θέμα που απασχολεί εκατοντάδες συμπολίτες μας. Eίναι ένα κλασικό δείγμα γραφής για το τι πρέπει να αποφύγουμε στον «Kαλλικράτειο» Ωρωπό.
Επανέφερε λοιπόν προς ψήφιση συμπληρωμένη την τότε μελέτη οδοποιίας, που ο ίδιος ο Δήμαρχος είχε παραδεχθεί λέγοντας ότι υπάρχουν πολλά λάθη και πως θα την ξαναέφερνε προς ψήφιση στο Δ.Σ. Eίχε πει όμως ακόμη, πως θα γινόταν μια επιτροπή από συμπολίτευση και αντιπολίτευση, προκειμένου το θέμα να τύχει της ευρύτερης συναίνεσης
Aν εξαιρέσουμε την κατάργηση των εννέα (9) δρόμων που προαναφέραμε και ήταν και η βασική αιτία της άρνησής μας, πάλι δεν αναγράφονται ξεχωριστά οι εντός και εκτός σχεδίου δρόμοι, δεν ομαδοποιηθήκαν και δεν αναλύονται οι εργασίες που θα γίνουν σε κάθε έναν από αυτούς, πάλι δεν είναι εξασφαλισμένη η πίστωση, πάλι δεν υπάρχουν υδραυλικές, περιβαλλοντικές, δασικές μελέτες κ.λ.π..
Ένσταση επίσης υπάρχει και στην συνολική αξία του έργου, η οποία αυξήθηκε κατά 600.000 περίπου ευρώ, παρόλο που αφαιρέθηκαν οι 9 δρόμοι και οι προσθέσεις είναι λιγότερες! Δεν φταίει βέβαια η αύξηση του Φ.Π.Α από 19% σε 23% η οποία είναι επιπλέον!.
Εδώ οφείλουμε να παρατηρήσουμε, πως εκτός από την συγκεκριμένη μελέτη στο ίδιο δημοτικό συμβούλιο ο κύριος Δήμαρχος εισηγείται προς ψήφιση, την οριστική παραλαβή των δρόμων της προηγούμενης δημοτικής αρχής που κατασκευάστηκαν το 2003 και 2004 μετά τις πλημμύρες και τις χιονοπτώσεις, 29.935.32 τ.μ. με επίστρωση 3Α και 24.160,62 τ.μ. με επίστρωση ασφαλτικής στρώσης κυκλοφορίας και όλα αυτά με αυτεπιστασία και στοίχισαν 223,907,39 ευρώ και με το ΦΠA 266.614,56.
Aξίζει να σημειώσουμε, πως αυτό το έργο ο σημερινός δήμαρχος Γιώργος Γαβριήλ και οι συνεργάτες του, τότε το κατήγγειλαν και για αυτό επικρίθηκε έντονα η τότε δημοτική αρχή. Tα περίπου 5 χιλιόμετρα άσφαλτος και τα 6 με 3A τότε στοίχισαν 223,907,39 ευρώ και τα σημερινά 24 χιλιόμετρα περίπου άσφαλτος, θα στοιχίσουν 3.170.732 ευρώ! H σύγκριση από μόνη της γεννά ερωτηματικά.
Kατά τα άλλα ο Δήμαρχος, έχοντας στα χέρια του το διαβιβαστικό της μελέτης των δρόμων από την  Περιφέρεια, το οποίο αναφέρει ξεκάθαρα πως προτού τη δημοπρασία του έργου θα πρέπει να είναι εξασφαλισμένη η σχετική πίστωση και όλες οι απαραίτητες εγκρίσεις (περιβαλλοντικών επιπτώσεων, δασαρχείου κ.λ.π.), στο δημοτικό συμβούλιο που τελικά δεν έγινε λόγω μη απαρτίας, προσπάθησε να καταγγείλει(!) την αντιπολίτευση στο σύνολό της, πως είναι η μόνη αποκλειστικά υπεύθυνη για την μη κατασκευή των δρόμων. Έχοντας όμως και επιλεκτική πολιτική μνήμη ξεχνά τις προτεραιότητές του όταν έγινε δήμαρχος, που δεν είχαν μέσα στα πλάνα του δρόμους και αναπλάσεις! Θέλοντας μάλιστα να κερδίσει συμπάθειες από τους πολίτες που ήταν εκεί και αγωνιούν για το έργο, τους έλεγε ότι από το 2011 δεν θα φτιαχτεί κανείς δρόμος από την νέα Δημοτική Αρχή, ένεκα «Kαλλικράτη»! Και εδώ εύλογα πρέπει να ερωτηθεί ο κύριος Δήμαρχος, αν οι δρόμοι δεν θα γίνουν, ακόμα και αν ο ίδιος καταφέρει να κερδίσει τις επερχόμενες εκλογές, ποιά τελικά είναι η γνώμη του για τον «Kαλλικράτειο» δήμο που τόσο εκθείαζε σε δημόσιες εμφανίσεις του με αναλύσεις επί αναλύσεων για τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται αναφορικά με αυτόν;
Σε πείσμα λοιπών του Δημάρχου μας αλλά και όλων αυτών που κινδυνολογούν και προσπαθούν να κερδίσουν εντυπώσεις μεταφέροντας δικές τους πολιτικές ευθύνες, απαντώ ότι οι δρόμοι θα γίνουν και σίγουρα χωρίς αυτόν, μιας και ο ίδιος δεν κατάφερε να κατασκευάσει ούτε μέτρο τέσσερα χρόνια τώρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: