ANDREAS BALOKAS

ANDREAS BALOKAS

Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

«Δήμαρχε πιστεύω ότι πρέπει να ζητήσετε ένα ΣΥΓΝΩΜΗ!»



«...Σήμερα έρχομαι να επιβεβαιωθώ για όλα αυτά που έλεγα, δυστυχώς η Περιφέρεια έρχεται να με δικαιώσει, όταν σ' αυτήν την αίθουσα έχω ακούσει ότι μπορεί να είμαι πολιτικός αμοραλιστής, πολιτικός εκλιπών, ότι έχω πνευματικούς καθοδηγητές, τελικά χαίρομαι, γιατί όλα αυτά δεν ισχύουν. Εγώ τα πίστευα αυτά που έλεγα, αυτοί που τα έλεγαν στον κόσμο, παίρνουν την απάντηση από την περιφέρεια και εγώ που ήμουν ο «πολιτικός προδότης» έρχομαι να δικαιωθώ σήμερα και ρωτάω, όλα αυτά μαζί, ποιός μπορεί να είναι, αυτός που τα έλεγε, αυτός που με κατηγορούσε;
Εγώ δεν κυνηγάω δάφνες, ούτε προβάλω αγώνες, θέλω απλά και ήσυχα να προσφέρω στον τόπο μου μια τετραετία και αυτό προσπαθώ να κάνω μέχρι τώρα.


Για όλα αυτά λοιπόν κύριε Δήμαρχε πιστεύω ότι πρέπει να ζητήσετε ένα ΣΥΓΝΩΜΗ.
Αν θέλετε μία συναίνεση σήμερα, θεωρώ πως και χρόνο έχουμε και τρόπο έχουμε σε αυτήν την αίθουσα, να κάτσουμε να τροποποιήσουμε κωδικούς, όσο μας πάρει για να μπορέσουμε να πάμε τα πράγματα μπροστά.
Εγώ και οι περισσότεροι συνάδελφοί μου είμαστε πρόθυμοι να το κάνουμε, αρκεί, να υπάρχει η πολιτική πρόθεση από εσάς. Άρα, αν σήμερα καταψηφίσουμε το θέμα, θεωρώ ότι δεν θα είναι ευθύνη της αντιπολίτευσης ή των ανεξάρτητων συμβούλων που κατά τη γνώμη σας έχουν προσχωρήσει στην αντιπολίτευση, αλλά μια δική σας πολιτική απόφαση για το πως θέλετε να πορευθείτε από τώρα και μέχρι τις εκλογές».

Από την συζήτηση του Δημοτικού Συμβουλίου Ωρωπού για τον προϋπολογισμό του 2010, απόσπασμα της θέσης του Ανδρέα Μπαλόκα (ανεξάρτητου Δημοτικού Συμβούλου), που καταψήφισε τον προϋπολογισμό και μετά από λίγες μέρες σε έκτακτο συμβούλιο στις 31.3.2010 η Δημοτική Αρχή, δέχτηκε αρκετές, προτάσεις - τροποποιήσεις της αντιπολίτευσης και ο προϋπολογισμός του 2010 ψηφίστηκε ομόφωνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: